4. Základní informace k životní situaci
Město Uherské Hradiště eviduje ve své správě cca 56 dětských hřišť, které je povinno rekonstruovat, opravovat a udržovat v provozuschopném a normám odpovídajícím stavu.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat
Obyvatelé Uherského Hradiště.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Sdělit žádost na odbor správy majetku města, oddělení správy komunikací, zeleně a ostatního majetku jakožto správce všech veřejně přístupných hřišť na území města Uherské Hradiště.
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
Žádost písemná, mailová či telefonická na odbor správy majetku města. Nutno sdělit adresu, kde se hřiště nachází.
8. Na které instituci životní situaci řešit
Městský úřad Uherské Hradiště odbor správy majetku města.
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Městský úřad Uherské Hradiště, odbor správy majetku města, oddělení správy komunikací, zeleně a ostatního majetku
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Dle rozsahu rekonstrukce nebo nutných oprav hřiště.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
16. Elektronická služba, kterou lze využívat
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
18. Jaké jsou související předpisy
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
21. Nejčastější dotazy
- Požadavek na výměnu písku v pískovišti
- Požadavek na odstranění havarijních prvků na dětském hřišti
- Požadavek na opravu oplocení
- Požadavek na doplnění prvků na hřišti
- Požadavek na opravu povrchu dětského hřiště či sportoviště
- Požadavek na výměnu plachty oplocení
22. Další informace
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
Provozní řády na dětských hřištích – uveden kontaktní údaj na pracovníka
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
25. Za správnost popisu odpovídá útvar
Odbor správy majetku města
26. Kontaktní osoba
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
31.05.2012
28. Popis byl naposledy aktualizován
13.07.2015