Uherské Hradiště pokračuje v bezbariérových úpravách veřejných prostranství a budov, neboť stále není uspokojivě vyřešena bezbariérová dostupnost některých částí města.
V roce 2013 byl městu Řídícím výborem Národního rozvojového programu mobility pro všechny schválen a doporučen k financování záměr bezbariérové trasy pro roky 2014 - 2015, který rozšířil realizovanou trasu z let 2006 – 2008 a zpřístupnil další veřejné prostory a budovy veřejných institucí zdravotně postiženým občanům.
Zatím poslední realizovanou akcí se staly úpravy v ulici Husova, a sice od křížení s ulicí Štěpnická po železniční
podjezd (tzv. "myší díru"). Jednalo se o první etapu záměru, který spočívá v bezbariérovém propojení největšího
sídliště Mojmír, kde žije cca 5 tisíc obyvatel, s autobusovým nádražím. Délka budované trasy činila 409 metrů po obou
stranách se základní šířkou 1,5 m. Součástí úprav byly i dva křižovatkové zpomalovací prahy.
Realizace trvala přesně 4 měsíce, začala 3.8.2015 a ukončena byla 3.12.2015. Zhotovitelem se stala firma STRABAG a.s., Praha 5, provozní jednotka Uherské Hradiště. Celkové stavební náklady dosáhly výše 8,9 mil. Kč, přičemž přibližně 5,7 mil. Kč bude hrazeno ze Státního fondu dopravní infrastruktury.
Foto před realizací
Foto po realizaci